Jump to content
MAINOS

Työhöntulotarkastuksesta


mur

Recommended Posts

Vastaanotolla kuluva aika kuulema luetaan työajaksi, mutta matkoihin kuluva aika täytyy työpaikalta saadun tiedon mukaan tehdä takaisin (jos tarkastus on työpäivän aikana). Tarkoittaa omalla kohdalla sitä, että pitäisi tehdä takaisin n. 6 h (hoitajan ja lääkärin käynnit, eri päivinä, 1,5 h/suunta). Voiko olla mahdollista?

Blame it all upon

A rush of blood to the head.

-Coldplay

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mä en tiedä mitään lakipykälistä, mutta kun mä olen käynyt noi samat käynnit juurikin kesken työpäivän, niin oon kyllä käyttänyt matkoihin työaikaa.

ei siitä kukaan mitään ole sanonut, tai edes ehdotellut että ne matka-ajat pitäis tehdä takaisin. mulla ei edes mikään älyttömän pitkä matka, mutta kun julkisilla pitää mennä, niin helsingin keskustan läpi sinne meikkuun meno, tai lähinnä sieltä poistulo ruuhka-aikana kyllä kevyesti vei sen tunnin.

ihan mielenkiintosta olis tietää miten tää menee lain mukaan...ei mulle kyllä ikinä oo tullu mieleenkään että pitäis matka-ajat tehdä takaisin!

myöskin kun oon käynyt kerran sillä tavalla siellä, että aloitin yövuoron samana iltana, niin oon kyllä saanu työtunnit myös siitä ajasta kun aamulla oon käyny tth:ssa. se vaan merkataan toteutumalistaan hiukan eri koodilla kun normityövuoro, mutta tunnit siitä maksetaan, ainakin niin mulle sanottiin. täytyypi kattoa seuraavas palkas että se myös tulee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...