Jump to content
MAINOS

Vaan kas Lähihoitajia leikkurissa, onko heitä??


Vieras: Ninnuli

Recommended Posts

Vieras: Ninnuli

Eka kertaa näillä sivuilla, ja heti rekisterissä:D

Ja olenko ainoa lajiani (tuskin), kun työskentelen leikkausyksikössä lähihoitajana?? Toimenkuvani on kirjava, ja alati kehittyvä. Peräänkuulutankin muita kaltaisiani. Vai onko perushoitajat vain erikoissairaanhoitajien ja lääkintävaksien kanssa leikkausyksiköiden työvoimana??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vai onko perushoitajat vain erikoissairaanhoitajien ja lääkintävaksien kanssa leikkausyksiköiden työvoimana??

-Ööh.. Minä heidän siellä sitten tulisi olla?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eka kertaa näillä sivuilla, ja heti rekisterissä;D

Ja olenko ainoa lajiani (tuskin), kun työskentelen leikkausyksikössä lähihoitajana?? Toimenkuvani on kirjava, ja alati kehittyvä. Peräänkuulutankin muita kaltaisiani. Vai onko perushoitajat vain erikoissairaanhoitajien ja lääkintävaksien kanssa leikkausyksiköiden työvoimana??

http://www.hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=1831.0

Luithan tämän ketjun? tai sitten tämän:

http://www.hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=1185.0

Ja lisää seuraavassa www.sehl.fi  ensihoitaja-lehdessä.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Et ole suinkaan ainoa, vaikkakin minun henkilökortissani lukeekin lääkintävahtimestari (tiedän, nimikesuojattu, mutta kun se on tämänhetkinen tehtäväni...). Itse olen koulutukseltani lähihoitaja, ensihoidon suuntaavan käynyt sellainen. Vaihdoin tuossa työpaikkaa juuri, mutta hommat eivät sinällään muuttuneet, koska tavallaan siirryin talon sisällä. Mutta joo, onhan meitä, kun lääkintävaksit alkavat pikkuhiljaa siirtyä 40+ ikäluokkiin, jolloin paikkoja avautuu vähän väliä. Ja niinhän se on, ettei oikein korvaavaa työvoimaa ole, paitsi ne muutamat lähihoitajat, joilla on riittävä koulutus ja mielenkiinto.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...