jessi83 Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Myydään kerran pidetty naisten hoitajanpuku. Takki ja kahdet housut. Valkoiset, takissa sinisiä koristenauhoja taskuissa ja selässä. Housuissa kuminauhavyötärö. Koko 42. Ostettu koulun labratunneille, mutta oli minulle iso. Laitosto medical merkkinen ja ostettu valtion pukutehtaasta. 80e + postarit Link to comment Share on other sites More sharing options...
so not! Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Suoraa sanottuna onpa suolainen hinta...mahtaako kauppoja syntyä ihan heti, kun noita työvaatefirmoja on tässä maassa useampikin, ja settiä saa paljolti halvemmallakin? Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aadelheid Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 ja settiä saa paljolti halvemmallakin? Jopa ilmaiseksikin sairaalapesulasta poistoon meneviä :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiisaIhmemaassa Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Hei, olen näin myöhään liikkeellä, että varmaan tuo pukusi on jo kerennyt mennä, mutta jos sattumalta et ole sitä saanut myytyä, niin minä kyllä ostaisin. Pistä mailia tulemaan, nimimerkille LiisaIhmemaassa. Terv. Helde Link to comment Share on other sites More sharing options...
noor- Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Saako vielä jostain sairaalapesuloista ilmaiseksi tai edullisesti? Kertokaaaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
noor- Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Saako vielä jostain sairaalapesuloista ilmaiseksi tai edullisesti? Kertokaaaa! Vastaan tässä omaan kysymykseeni, mikäli joku muu joskus miettii samaa asiaa. :) Helsingissä saa hoitajien pukuja 6 eurolla Uudenmaan sairaalapesulasta Koskelasta. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.