Jump to content
MAINOS

Selvitys vaara- ja uhkatilanteesta


katmat

Recommended Posts

Tehdäänkö niitä yleisesti teidän työpaikoilla paljon? Oon alkanu vaan miettiä kun mun työpaikalla niitä saatetaan tehdä jopa 30-35 kuukaudessa. Että onko se epänormaalin paljon? Aiemmissa työpaikoissa ei oo tarvinnu koskaan tehdä...

Siis tarkoitan että ei niitä siis ns turhaan tehdä vaan niitä vaara- ja uhkatilanteita(väkivaltatilanteita) vaan on niin paljon ja jokaisesta on sanottu että täytyy tehdä.Vanhuspuolella oon töissä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kyllähän niitä tehdään jonkin verran. Intrasta kun katsoo käsiteltyjä ilmoituksia, niin tietyissä yksiköissä tehdään enemmän ja joistakin ei ole oikeastaan yhtään. Sanoisin, että niitä tehdään yleensä aivan liian vähän. Yleensä ne koskevat potilaiden tai omaisten tekemää uhkailua, väkivaltaisuutta, neulanpisto yms. juttuja, muita työtapaturmia. Jotkut yksiköt ovat järkevästi laittaneet vaaratilanneilmoituksen (tai kuten täällä, turvallisuuden poikkeama) siitä, että henkilökuntaa on liian vähän. Ilmoitukset kun menevät laajemmalle, niin asiaa ei voi lähijohto niin vain peitellä ja samalla saadaan tietoa siitä, että jossakin tarvitaan lisää henkilökuntaa.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alussa tein jokaisesta tilanteesta, mutta luovuin hommasta kun oma nimi tuli liian usein esille. Ihan kuin olisin huono hoitaja, kun niiiin paljon vaaratilanteita. No joo, totuushan oli hieman toinen.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...