Jump to content
MAINOS

mol.fi


Vieras: oh-munA

Recommended Posts

Työvoimatoimiston sivut hakkaa toistuvasti ennätystä,nyt 350 ilmoitusta vapaista duuneista.

Uusimaa 127 eri sairaanhoitajan avointa/vapautuvaa/virkaa

-ilmoitusta ja niissä osassa haetaan useampaa henkilöä.

Kertokaa missä on parhaat työhönottajat /haastattelijat ?

Hirveimmät kokemukset.

Onko tilanne sellainen että eihän sitä mitään tarvi osata,vaan kysytään koska voit aloittaa ?

Tutkintotodistus takaa pätevyyden.

Mikä puhuttelee kun lupaudut jälleen puutoksia paikkailemaan ?

Itselläni välistä ilmeisesti asennevammaa,kun en uhraudu,tunne syyllisyyttä siitä että vietän huomisen kotona ilm. kalsarikännissä teho-osastoa /poliisitv:tä katsellessa,vaikka puutos vaatisi juuri minut osastolla korvaamattomasti päivystämään.

Hyvä työhönottaja- entinen duunikaveri,kolleega ,miellyttävä ääni,tuttavallinen,joviaali ...

Lupaa enemmän kuin saa,saa vähemmän kuin tilaa.

Tilaa vähemmän kuin tarvii,tarvitaan enämmän kuin saadaan.

Työhönottajan ammattinharjoittaminen varmaan turhauttavaa,stressaavaa sekä yksinäisen lohdutonta.

Voin olla väärässäkin.

Päivätyö-tulospalkka?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Joo, oh-munA,

ootko koskaan miettiny sellasta juttua että jos mä otan vaikka sun hoitsu ym. paprut - ja oon ite vaikka eilen linnasta päässyt täysin kouluttamaton sosiopaatti- ja meen hakeen duunii, ja oot katellu vähän telkkaria tai lukenu sarjakuvia, niin KUKAAN TYÖHÖNOTTAJA, YLIHOITAJA TAI ESIMIES EI OO KOSKAAN TARKASTANU MUN HENKILÖLLISYYTTÄ! Kuka vaan voi papereilla olla mikä vaan, ja kopiokoneella tai tietokoneella saa papereita ettei tarvii ees lainata. Onhan noita juttuja kuultukin, mm. muistaakseni Lahdessa muistaakseni turkkilainen apuhoitaja harjoitti menestyksellisesti ja suosittuna gynegologin hommaa useita vuosia 80-luvulla, jne.

Pitäiskö meidän alan ihmisten otta käyttöön virallinen kuvalla varustettu kansainvälinen ID-kortti ? Kommentteja?

P.S. Sitä ois tiettyjen hoitsujen TOSI KIVA heilutella semmosta korttia liikenneonnettomuuspaikalla, kun SPR:n kurssi kakkosen lappuun on jo kyllästyny, se kun on jokaisella kädessä kun ambulanssi tulee, noin niinku heti sivuvaikutuksia ajatellen. Mutta asiallisesti käytettynä se vois olla musta ihan jees. Ja kuinkahan moni jäis kiinni esiintymisestä esim.SH:na. Itekin tiedän ainakin yhen mielurin, joka on jo monta vuotta käyttänyt SH:n titteliä, kun se on kuulemaa hienompaa..... Voi voi.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ootteko koskaan miettiny sellasta juttua että jos mä otan vaikka sun hoitsu ym. paprut - ja oon ite vaikka eilen linnasta päässyt täysin kouluttamaton sosiopaatti- ja meen hakeen duunii, ja oot katellu vähän telkkaria tai lukenu sarjakuvia, niin KUKAAN TYÖHÖNOTTAJA, YLIHOITAJA TAI ESIMIES EI OO KOSKAAN TARKASTANU MUN HENKILÖLLISYYTTÄ! Kuka vaan voi papereilla olla mikä vaan, ja kopiokoneella tai tietokoneella saa papereita ettei tarvii ees lainata. Onhan noita juttuja kuultukin, mm. muistaakseni Lahdessa muistaakseni turkkilainen apuhoitaja harjoitti menestyksellisesti ja suosittuna gynegologin hommaa useita vuosia 80-luvulla, jne.

Pitäiskö meidän alan ihmisten otta käyttöön virallinen kuvalla varustettu kansainvälinen ID-kortti ? Kommentteja?

P.S. Sitä ois tiettyjen hoitsujen TOSI KIVA heilutella semmosta korttia liikenneonnettomuuspaikalla, kun SPR:n kurssi kakkosen lappuun on jo kyllästyny, se kun on jokaisella kädessä kun ambulanssi tulee, noin niinku heti sivuvaikutuksia ajatellen. Mutta asiallisesti käytettynä se vois olla musta ihan jees. Ja kuinkahan moni jäis kiinni esiintymisestä esim.SH:na. Itekin tiedän ainakin yhen mielurin, joka on jo monta vuotta käyttänyt SH:n titteleiä, kun se on kuulemaa hienompaa..... Voi voi.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai niin, lisäyksenä vielä tohon ID-juttuun: Ambulanssikuvioissa on kyllä kysytty joskus ajokorttia, sillä onhan se tärkeää että mitä ajoneuvoluokkaa saa kuljettaa, se että saako hoitaa pokaa ei tunnu olevan niin tärkeetä.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...