Jump to content
MAINOS

Yksityiselle töihin??


Vieras: Maria

Recommended Posts

Olen tässä EHKÄPÄ siirtymässä valtion leivistä yksityissektorille töihin ja nyt tarvitsisin vähän vinkkejä,

mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ennen työsopimuksen kirjoittamista?? Entä kannattaisiko liittyä Tehyyn?

Kokemuksia!! Positiivisia/negatiivisia puolia!! Kiitos!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Entä kannattaisiko liittyä Tehyyn?

Mielipiteeni ko. porukasta on varmaan tullut jo selvaksi,mutta en edelleenkaan suosittele Tehya.Riippumatta työpaikasta.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon ennen työsopimuksen kirjoittamista?? Entä kannattaisiko liittyä Tehyyn?

Minä taas suosittelisin liittymään sellaiseen ammattijärjestöön, joka on työpaikassa/alalla noudatettavan työehtosopimuksen osapuolena, esim. Tehyyn, Superiin, STEKAan tms.

Riippuen tietysti ammatistasi ja paikasta, johon menet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä taas suosittelisin liittymään sellaiseen ammattijärjestöön, joka on työpaikassa/alalla noudatettavan työehtosopimuksen osapuolena, esim. Tehyyn, Superiin, STEKAan tms.

Minä taas suosittelisin että otat asioista selvää monelta kantilta ja teet sen jälkeen juuri niin kuin itsestä parhaalta tuntuu. Jos koet että et saa vastinetta rahoillesi liittymällä ammattiyhdistykseen niin älä ihmeessä liity.

Mutta jos koet että ammattiyhdistysliikkeet ajavat kybällä asioitasi ja koet saavasi maksamillesi rahoille täyden vastineen, niin liity ihmeessä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...