Jump to content
MAINOS

Useampi keikkapaikka & verokortti?


fancy

Recommended Posts

En ole varma kuuluuko juuri tähän keskustelukategoriaan, mutta.. :)

Eli kertokaas että jos olette tehneet keikkaa useampaan eri paikkaan "samanaikaisesti", esim vanhainkodissa ensin, seuraavana viikonloppuna tk:ssa jne, miten olette menetelleet verokortin kanssa? Kumpikaan/mikään työ ei kuitenkaan ole päätyöni, koska olen opiskelija.

Eniten hymyä tarvitsevat he, jotka eivät enää itse jaksa hymyillä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Aika monella hoitajalla on käytössä ns. freelancer-kortti, jolloin veroprossa lasketaan vuosituloja koskien, ei mitään perus/lisäprosenttia käyttäen.

Lisää freelancer-kortista: http://www.vero.fi/default.asp?path=5,40,90,441&article=387&domain=VERO_MAIN

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaa verokortti.

Ok..? Yritin jo etsiä Vero.fi:stä apua, mutta ei löytynyt :/

Aika monella hoitajalla on käytössä ns. freelancer-kortti, jolloin veroprossa lasketaan vuosituloja koskien, ei mitään perus/lisäprosenttia käyttäen.

Lisää freelancer-kortista: http://www.vero.fi/default.asp?path=5,40,90,441&article=387&domain=VERO_MAIN

Tuosta löysinkin tietoa jo! Ainut vain kun luki että 4-5 työnantajaa pitäisi ainakin olla tuohon korttiin. Mutta jos tuohon 2-3 riittää, niin..!

Eniten hymyä tarvitsevat he, jotka eivät enää itse jaksa hymyillä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Verokortin voi kopioida ja näin ollen samaa verokorttia voi käyttää useammassa työpaikassa, itselle jää sitten se laskentavastuu, ettei tulorajat ylity.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei tarvi olla 4-5....riittää, kun tietää että tulossa on mahdollisa keikkoja.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ainut vain kun luki että 4-5 työnantajaa pitäisi ainakin olla tuohon korttiin. Mutta jos tuohon 2-3 riittää, niin..!

Ei oo ikinä kyselty tarkkoja määriä työnantajista ja freelancer kortti on ollut varmaan 10 vuotta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen tehnyt sivutuloverokortilla hommia, toimii samalla lailla kuin tuo freelancer verokortti. Sitä saa kopioida vapaasti ja pitää itsehuolen ettei tuloraja ylity. Verotoimistosta saa kun pyytää tai tietty myös netistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...