Jump to content
MAINOS

sijaisen vakinaistaminen


minttu82

Recommended Posts

Olen tehnyt työpaikassani vakituisen henkilön virkavapaa sijaisuutta. Nyt tuo vakituinen on irtisanoutunut ja paikka tullut avoimeen hakuun. Jos sattumalta saisin paikan niin voiko minulla olla koeaika, vaikka olen tehnyt kyseistä tointa 1 v 2 kk?? Työpaikassani on kyllä ollut tapana ottaa vakituiset ulkopuolelta ja sitten kitistään kun ei ole sijaisia...!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Voi olla jos näin halutaan ja aika monessa paikassa näin on tehty.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikassani on kyllä ollut tapana ottaa vakituiset ulkopuolelta ja sitten kitistään kun ei ole sijaisia...!!!

Näin tehdään, kun oletetaan, että sijaiset pysyvät ja saadaan henkilökuntaa lisää, kun vakituiset palkataan ulkopuolelta. Tulos: Sijaiset kokevat, että heitä ei arvosteta, poistuvat, sana kiertää, ja sijaisia ei saada, ja henkilökunta vähenee - vakipaikkoihin kun kuitenkin tavallisesti joku saadaan. Sometimes simple as that.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo näin tehdään, mutta sen olen päättänyt että jos en paikkaa saa niin siihen taloon en enää astu hakekoon työntekijänsä muualta!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mun mies on tehny äitiysloma/hoitovapaasijaisuutta melkein 3 vuotta, nyt tää ihminen, jota hän sijaistaa, on sanoutunut irti ja eilen oli oh sanonut, että ottaa mun miehen vakinaiseksi siihen tilalle.joskus näinkin onnellisesti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...