Jump to content
MAINOS

1.1.2010 samanpalkkaisuuserä 1,3% koskeeko kaikkia Tehyläisiä?


sh jemi

Recommended Posts

Eli tuleeko tuo korotus kaikille Tehyläisille vai vain jollekin tietylle ryhmälle kuten se järjestelyvaraerä tms. joka myös menee jakoon samana päivämääränä?

*muoks korjasin tuon vuosiluvun tälle vuosituhannelle*

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Riippuu työpaikasta. Suoraan se ei välttämättä tule, eli kysy luotsikaltasi. Jossakin on paikallisesti sovittu, että tulee kaikille, kuten meillä on tehty...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitänee kysyä, kun osastonhoitaja kysyi asiaa tänään minulta... ;D

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Eipä näköjään taaskaan osunu kohdalle.  Onkohan jollakin tietoa miten nuo korotukset sieltä 2007

alkaen on oikein menneet. Täällä "alapäässä" ainakaan ei ole kaikkia maksettu ja onko esim yh:t korjanneet potin jokakerta.  Olisi luullut että se suurin korotustarve oli noissa pienimmissä liksoissa

tai että kaikki olisi saaneet sen 500.  Kyllä ne prosentit kuitenkin sitä yläpäätä auttaa karkuun omalla painollaan... no eipä mulla muuta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä näköjään taaskaan osunu kohdalle.  Onkohan jollakin tietoa miten nuo korotukset sieltä 2007

alkaen on oikein menneet. Täällä "alapäässä" ainakaan ei ole kaikkia maksettu ja onko esim yh:t korjanneet potin jokakerta.  Olisi luullut että se suurin korotustarve oli noissa pienimmissä liksoissa

tai että kaikki olisi saaneet sen 500.  Kyllä ne prosentit kuitenkin sitä yläpäätä auttaa karkuun omalla painollaan... no eipä mulla muuta.

Katoin profiilistasi, että olisit msh? Joten ihmettelen suuresti, ettet saanut 1,3% korotusta, jos toimit msh:n tehtävissä kunnallisella puolella. Kannattaa selvittää asiaa luottamusmieheltäsi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...