sh jemi Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Eli tuleeko tuo korotus kaikille Tehyläisille vai vain jollekin tietylle ryhmälle kuten se järjestelyvaraerä tms. joka myös menee jakoon samana päivämääränä? *muoks korjasin tuon vuosiluvun tälle vuosituhannelle* Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.
Vapaa Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Riippuu työpaikasta. Suoraan se ei välttämättä tule, eli kysy luotsikaltasi. Jossakin on paikallisesti sovittu, että tulee kaikille, kuten meillä on tehty... ;D
sh jemi Posted January 8, 2010 Author Posted January 8, 2010 Pitänee kysyä, kun osastonhoitaja kysyi asiaa tänään minulta... ;D Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.
ithalnipal Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Eipä näköjään taaskaan osunu kohdalle. Onkohan jollakin tietoa miten nuo korotukset sieltä 2007 alkaen on oikein menneet. Täällä "alapäässä" ainakaan ei ole kaikkia maksettu ja onko esim yh:t korjanneet potin jokakerta. Olisi luullut että se suurin korotustarve oli noissa pienimmissä liksoissa tai että kaikki olisi saaneet sen 500. Kyllä ne prosentit kuitenkin sitä yläpäätä auttaa karkuun omalla painollaan... no eipä mulla muuta.
Vapaa Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Eipä näköjään taaskaan osunu kohdalle. Onkohan jollakin tietoa miten nuo korotukset sieltä 2007 alkaen on oikein menneet. Täällä "alapäässä" ainakaan ei ole kaikkia maksettu ja onko esim yh:t korjanneet potin jokakerta. Olisi luullut että se suurin korotustarve oli noissa pienimmissä liksoissa tai että kaikki olisi saaneet sen 500. Kyllä ne prosentit kuitenkin sitä yläpäätä auttaa karkuun omalla painollaan... no eipä mulla muuta. Katoin profiilistasi, että olisit msh? Joten ihmettelen suuresti, ettet saanut 1,3% korotusta, jos toimit msh:n tehtävissä kunnallisella puolella. Kannattaa selvittää asiaa luottamusmieheltäsi.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.