Jump to content
MAINOS

Määräaikaisen "sivuutus"


NinaX

Recommended Posts

Elikkä tilanne on se, että kesällä 2008 irtisanoutui eräs sijaisuuden päällä istuva ja tämä sijaisuus "annettiin" minulle. Sijaisuus päättyy 28.2.2010 ja jo pitkään on ollut selvää ettei se kenen sijaisuudesta on kysymys tule enää takaisin hoitovapaalta. Nyt hän on siis tehnyt irtisanomis- paperit. Ongelmana on se, että ihminen joka teki tätä sijaisuutta ennen minua, lopettaakin opiskelut ja ilmoitti pomollemme (tämä hoitaja siis tehnyt opiskelujen ohella keikkana Seuren kautta meille töitä) että hakisi Seuren kautta meille auki olevaa 7h/vrk paikkaa. Pomomme sanoi hänelle ettei hänen sitä kannata hakea, sillä tämä paikka mitä minä teen nyt aukeaa 5viikon päästä vakinaisena ja pomo ottaa ilomielin tämän kerran itsensä irtisanoneen töihin siihen paikalle... No niin, eli selitin mahdollisimman vaikeasti, eikä varmaan kukaan saa selvää  :)

Siis tiivistettynä; Meille (siis kotihoitoon) on Seuren kautta auki määräaikainen paikka 7h/vrk, joka jatkuu ainakin 30.4 asti mahdollisesti vuoden loppuun. SEKÄ vakinainen paikka, joka tulee hakuun 5 viikon päästä.

Voiko siis pomo sivuuttaa minut totaalisesti tässä vakkari- asiassa, vaikka minä olen kyseistä paikkaa tehnyt nyt 1,5v?? Olen useasti kysynyt pomolta, että miten tämän vakkari-paikan kanssa on (vaikka olen ollut yhteydessä viran haltijaan, joka on kertonut ettei takaisin tule).. Pomo on aina todennut, ettei hän tiedä tästä vielä mitään. Tätäkään en olisi nyt saanut kuulla, mikäli työkaveri ei olisi soittanut ja kertonut tästä keskustelusta "keikkalaisen" ja pomon välillä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Voithan sinäkin sitä paikkaa hakea. Jos siinä on olevinaan hakumenettelyt, niin eihän se päällikkö sitä voi kenellekkään luvata, vaikka niin on näyttänyt taas tekevän. Harmittavasti sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä, vaikka joku olisi jotain hommaa tehnyt vuosia sijaisena. Pärstäkerroin ja muut kliseet. Koskee kaikkia aloja, omat vastaavat kokemukset muilta aloilta.

"Hurmuri on aina imagonsa vanki, ei en oo, vaikka väitetäänkin en ole pelkkä kanki.." (Herra Ylppö&Ihmiset "Sata vuotta").

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työsopimus on määräaikainen ja kun se päättyy niin se päättyy. Jos avautuva paikka on julkisesti haettava niin kaikki ovat silloin sitä oikeutettuja hakemaan. Nämä kuulopuheet ovat myös hivenen arveluttavia, oh varmasti tietäisi oikean vastauksen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä just sivuutettiin osaston 4 hyvää hoitajaa ja valittiin ulkopuoliset hoitajat  kolmen toimen hoitoon.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...