Jump to content
MAINOS

Maksaminen ammattioikeuksista


infermiera

Recommended Posts

Muistaako kukaan, mitä nuo valviran ( TEO ) ammattioikeus maksut mahtavat olla? Muistan joskus lähihoitajan nimikkeestä maksavani jotain n.30 € . En löydä oikeen mistään mitään tietoa noista, edes sieltä Valviran sivuilta. Tosin, maksaa se täytyy silti.  ;D Taas "pääsee" maksamaan, uudesta tittelistä tosin..

Lisäksi kiinnostaa tietää, kauan siinä menee kun se "lupalappu" on kourassa? :)

Sairaanhoitajien maksuista nyt lähinnä, oisi kyllä kiva tietää mielenkiinnosta ne muutkin..:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Muistaako kukaan, mitä nuo valviran ( TEO ) ammattioikeus maksut mahtavat olla? Muistan joskus lähihoitajan nimikkeestä maksavani jotain n.30 € . En löydä oikeen mistään mitään tietoa noista, edes sieltä Valviran sivuilta. Tosin, maksaa se täytyy silti.  ;D Taas "pääsee" maksamaan, uudesta tittelistä tosin..

Lisäksi kiinnostaa tietää, kauan siinä menee kun se "lupalappu" on kourassa? :)

Sairaanhoitajien maksuista nyt lähinnä, oisi kyllä kiva tietää mielenkiinnosta ne muutkin..:)

mulla ainakin teki koulu kaiken, maksu taisi olla 35e (jos itse tekee niin on 70e). Lupapaperin saat käteen samanapäivänä kuin valmistut. Sen takia koko prosessia valmistumiseen aloitetaan joku 2viikkoa ennen valmistumista tai niin ainaki  Laurean AMK:ssa piti jättää valmistumisilmoitus 2viikkoa ennen valmistumista ja tuoda tuo lupamaksu opintotoimistoon.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistaako kukaan, mitä nuo valviran ( TEO ) ammattioikeus maksut mahtavat olla? Muistan joskus lähihoitajan nimikkeestä maksavani jotain n.30 € . En löydä oikeen mistään mitään tietoa noista, edes sieltä Valviran sivuilta. Tosin, maksaa se täytyy silti.  ;D Taas "pääsee" maksamaan, uudesta tittelistä tosin..

Lisäksi kiinnostaa tietää, kauan siinä menee kun se "lupalappu" on kourassa?

Sairaanhoitajien maksuista nyt lähinnä, oisi kyllä kiva tietää mielenkiinnosta ne muutkin..

mulla ainakin teki koulu kaiken, maksu taisi olla 35e (jos itse tekee niin on 70e). Lupapaperin saat käteen samanapäivänä kuin valmistut. Sen takia koko prosessia valmistumiseen aloitetaan joku 2viikkoa ennen valmistumista tai niin ainaki  Laurean AMK:ssa piti jättää valmistumisilmoitus 2viikkoa ennen valmistumista ja tuoda tuo lupamaksu opintotoimistoon.

Ok..:) Joo kyllä tuo Laurean toimisto tuon on hoitanut. Ihme että se ei ole tuon kalliimpi.  Kiitos kuitenkin vastauksesta.. Eli perjantaina vois sitten odotella postilaatikkoon lupia..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se lähärilappukin makso itsemaksaen 70e, eli varmaan hinnat aika samoissa. Ja viikon kesti tulla.

Mitenhän tuokin perustellaan, että se maksaa enemmän kun sen ilmoituksen valmistumisesta ja lupalapunhakemisesta tekee itse. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se lähärilappukin makso itsemaksaen 70e, eli varmaan hinnat aika samoissa. Ja viikon kesti tulla.

Mitenhän tuokin perustellaan, että se maksaa enemmän kun sen ilmoituksen valmistumisesta ja lupalapunhakemisesta tekee itse. 

Onhan niitä ryhmäalennuksia huvipuistoissakin. Luulisi se olevan nopeampaa käsitellä tuollainen muutama kymmenen hakemusta kerralla ja läjäyttää samaan kuoreen kuin yksiä papereita pyöritellä. Jos siin on joku starttimaksu?

Ammattikorkeakouluissahan ei ole mitään valmistusmispäivää, vaan kun opintopisteet on täynnä niillä reunaehdoilla mitä titteliin vaaditaan, voi hakea laillistumislupaa. Opintotoimistosta saa väliaikaisen todistuksen oikeudesta jos luvilla on kiire.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laillistamistodistus maksaa sen saman 35€ (plus postikulut) jos se lähetetään kotiin, kunhan se pyyntö on tehty koululta. Näin ainakin meille sanottiin, ja jos se maksaa enemmän, niin mä lähetän loput laskusta koululle, koska opintosihteeri sanoin että näin homma menee

Neulominen on helppoa kuin heprea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä koulu maksoi Valviran maksut, paperit tuli kirjattuna kirjeenä kotiovelle, kun ei huvittanut ajella muutamaa sataa kilsaa päättäjäisiin asti..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maksujen hinnat löytyvät googlaamalla: Sosiaali- ja terveysministeriön asetus Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston maksullisista suoritteista. Kannattaa vaan tarkkaan vilkaista, että onpi viimeisin ja/tai voimassa oleva versio, päivittyvät ja muuttuvat aika ajoin.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...