Jump to content
MAINOS

Kiitos ja näkemiin hoitotyö


Levozin

Recommended Posts

Hoitoalaa vuodesta 94 seuranneena ja työskenelleenä monesti tullut itselle mieleen,että ala on "hallitsematon".Toisaalta potilasainesta ajatellen niin onkin ja kuuluu ollakkin. Mutta kun tämä systeemi muuten on niin syvältä!!! Mikään ohjelma,tapa,paikka,oleminen hoitajana on tehty niin vaikeaksi aivan lapsellisilla konsteilla ja turhauttavilla "niin sanotuilla helvetin tärkeillä" luokituksilla, tupakoinnin kyttäämisellä, jatkuvilla puhutteluilla ja vaikka millä paskalla. Pakkosuoritusten lisäämisellä (tyhjänpäiväiset lisäkoulutukset. Vaikka alalle kouluttautunut/erikoistunut jo 7v). Vaatimustaso sen kuin kasvaa ja kaikki tuntuu vaan nielevän sen jatkuvasti. Tämä blogi kirjoitus on kirjoitettu,koska niin paljon nyt vituttaa henkilökohtaisesti ja kun halusin niin tehdä ja avautua vihdoin. Hyväjos edes 1 ymmärtäisi tämän. Odotukset tätä kirjoitusta kohtaan on pyöreä 0!

Itselleni riitti ja nyt sähköalan opintoja aloittelen ja siihen tyytyväinen. Hyvää Joulua kaikille ja jaksamista angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lukiessani kirjoitustasi mieleeni tuli heti Kaarina Davisin kirja " Rankka kutsumus ". Hänkin kypsyi hoitoalaan totaalisesti ja teki muitakin muutoksia elämässään.

Onnea ja menestystä,nyt nollat itsesi kaikesta menneestä ja uusin tuulin kohti tulevaisuutta!!

Rauhallista Joulua ja kaikkea hyvää vuodelle 2010.  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla kanssa tuli tuo kirja mieleen. Oli aikaa kovaa tekstiä opiskelijalle luettavaksi, varsinkin kun suhtautuminen hoitotyöhön on muutenkin aika varautunutta. Toisaalta, kukapa niitä asioita lähtisi muuttamaan, jos emme me, hoitotyön tekijät.

Neulominen on helppoa kuin heprea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Bugittaako tää nyt jotenkin vai enkö mä vaan tajua tätä jostain syystä?

Levozinin ja Carolinan postaukset näkyy tossa kommenteissa ja blogin kohdalla ikäänkuin kolmas kommentti?


EDIT:

Ja nyt mä oon täällä blogin pitäjänä..eikös nää ennen ainaki menny niin että blogi ei muuttunut miksikään ja kommentit tuli tuonne alas viestiketjun tapaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mietin tänään että ovatko nuo "puhuttelut" työpaikkakiusaamista? Niille kun ei ole mitään syytä. Ja aina sellaista puskista ampumista "olen kuullut" "sinusta on tullut negatiivista palautetta" ja ikinä ei siinä tilanteessa kukaan sano päin naamaa mitään (siis missä tilanteessa?)..

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Bugittaako tää nyt jotenkin vai enkö mä vaan tajua tätä jostain syystä?

Levozinin ja Carolinan postaukset näkyy tossa kommenteissa ja blogin kohdalla ikäänkuin kolmas kommentti?


EDIT:

Ja nyt mä oon täällä blogin pitäjänä..eikös nää ennen ainaki menny niin että blogi ei muuttunut miksikään ja kommentit tuli tuonne alas viestiketjun tapaan?

Mitää sää horiset?  ;)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Bugittaako tää nyt jotenkin vai enkö mä vaan tajua tätä jostain syystä?

Levozinin ja Carolinan postaukset näkyy tossa kommenteissa ja blogin kohdalla ikäänkuin kolmas kommentti?


EDIT:

Ja nyt mä oon täällä blogin pitäjänä..eikös nää ennen ainaki menny niin että blogi ei muuttunut miksikään ja kommentit tuli tuonne alas viestiketjun tapaan?

Mitää sää horiset?  :D

En mä mitään horise vaan ihan vakavissani :D

Pikadiagnoosi jonka tajusin mutten muistanut enää kirjottaa sitä tänne:

Mulla on asetuksissa tikki siinä "Näytä uusimmat viestit ensimmäisenä", eli ketju etenee eri suuntaan kuin oletuksena, tämä ilmiö näytti johtuvan siitä.

Ilmeisesti siis blogi on ihan tavallinen viestiketju, jossa ensimmäisenä näytettävä viesti on vähän erilainen ulkonäöltään kuin muut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmeisesti siis blogi on ihan tavallinen viestiketju, jossa ensimmäisenä näytettävä viesti on vähän erilainen ulkonäöltään kuin muut.

Jesh :D
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllähän tuo alanvaihto on enenemissä määrin alkanut pyöriä mielessä. Juuri näinä päivinä tulee 7v siitä, kun olen valmistunut ja koko sen ajan olen hoitoalalla työtä tehnyt, eli jotain olen jo kokenut, vaikka ei vielä ihan veteraaniksi voi sanoa. Näinä aikoina vaan en uskalla tehdä sitä isoa ratkaisua, että lähtisin vaikka opiskelemaan, kun työllistyminen ei ihan automaattista muilla aloilla ole. Hoitoalalla sentään olen saanut parhaimmillaan valita kolmesta vakituisesta paikasta sen mieluisimman.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...