Jump to content
MAINOS

Olen vihdoinkin lähdössä USAan sairaanhoitajaksi


kasperi

Recommended Posts

MOI

Pitkä on ollut tämä prosessi. Rekisteröityminen Usaan sairaanhoitajaksi ja Viisumiprosessi aloitettiin

tammikuussa, ja nyt on vihdoinkin paperit kädessä ja muutto on 10.12. ja jouluksi uuteen kotiin...  :)

Jos joku tarvitsee tukea tai neuvoja kyseisen prosessin kanssa, voin kertoa mielelläni kokemuksistani, koska se oli niin uuvuttava homma ainakin omasta mielestäni. Minulla on tosin tilanne, että olen naimisissa Yhdysvaltalaisen miehen kanssa, joten viisumin saaminen siltä osin oli helppoa. NCLEX tentin kävin suorittamassa Lontoossa viime maanantaina, ja läpi meni, onneksi!

Hyvää joulua kaikille!!

t:Kasperi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 3 viikkoa myöhemmin...

Onnittelut myös täältä!

Kerrohan ihmeessä tänne sitten kokemuksia, kuinka alku on lähtenyt sujumaan.

Itsellä kielikoe edessä helmikuussa ja sitten lähtee paperit kohti kanadaa...

Be safe at night, sleep with a nurse

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Moi

Oliko se NCLEX vaikea koe? Olen kuullut huhuja et sita ei paase lapi jos ei ole suorittanut hoitsu koulutusta Jenkeissa.... hmmm? Itse olen ollut Lontoossa jo viisi vuotta toissa mut en viihdy taalla. Tilasin IELTS kielikokeen paprut ja kun olen sen homman suorittanut, pitaa vihdoinkin paattaa mihin suuntaan meialainen sit lahtee. Olen miettinyt kolmea vaihtoehtoa, Aussit, Kanada tai USA (LA). Kanada olis ok mut kun se talvi ei oikein kiinnosta. Aussit on jees mut kun ne hamahakit ja kaarmeet, lisaksi niin kaukana kaikesta. USA rulaa mut kun se perhanan NCLEX!! Elikka vaikeita paatoksia edessa. Otin yhteytta Kanadan emigration agencyn viisumista ja paperihoimmat kaikkineen tulis maksamaan noin £800 elikka on aikas kallista, lisaksi se rekistoeroityminen hoitajaksi viela. Jenkkila tuntuu viela vaikeammalta....mut se houkuttelis paremman palkan takia. Olen tehon erikoissairaanhoitaja ja lisaksi suoritan toista erikoistumista haemato-oncologiaan joten voin tehda myos kemoterapiaa. Talla yhdistelmalla ei luulisi olevan pulaa tyopaikoista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

NCLEX ei ole vaikea koe JOS SIIHEN VALMISTAUTUU. Mina paasin ensi yrittamalla lapi, enka ole kaynyt kouluja USAssa. Minulla oli NCLEX preppauskirja, jonka luin pari kertaa lapi ja harjoittelin tenttikysymyksia cd levylta. Sinun tyokokemuksella varmasti paaset lapi, ei pitaisi olla vaikeaa Suomalaiselta sairaanhoitajalta!

Vaikeinta Jenkkeihin menon kanssa on kuitenkin varmaan tyoviisumin saanti. Voi kuulemma kestaa vuosia jopa!

Mina sain sen aviopuolisoni kautta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...