Jump to content
MAINOS

Epäkelpoko valintakokeisiinko?


Vieras

Recommended Posts

Vieras: Epäkelpoko?

Luoja! Hain nyt syksyn yhteishaussa hoitotyötä opiskelemaan ammattikorkeeseen. Tänään aikani kuluksi katselin halemustani ja totesin että olisi ehkä kannattanut se tehdä viime viikolla vielä kun haku oli käynnissä. 

 

EN ymmärrä. Sora 1 kohdassa mulla oli Kyllä, joka tarkoittaisi että minulla on terveydellisiä haittoja opiskelusta ja työelämässä selviytymiseen, vaikkei näin ole. Ilmeisesti mulla on lipsahtanut väärään kohtaan ruksi... Vai voiko se Kyllä nyt tarkoittaa sitä, että ne on hakenut mun terveyden tiedot jo ja sieltä on nyt ilmennyt että on haittaavia terveydellisiä juttuja. Voiko joku polvivamma vaikuttaa tuohon?? 

Ketuttaa aivan vietävästi!!!! Laitoin jo hakutoimistoonkin viestiä, mutta eihän se taida nyt asiaan auttaa!

 

Onkohan mulla ees mahkuja päästä valintakokeisiin? Auttakaa!  

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Uskoisin että odottavat tai pyytävät jotain selvitystä ruksitusta kohdasta ennen mitään suurempia päätöksiä. Kannattaa toki olla sinne hakutoimistoon yhteydessä, vaikka soittaa heti maanantaina. 
Tuskin mikään pikkuvaiva on esteenä pääsykokeeseen pääsylle/opiskelulle/työllistymiselle, itsellä on krooninen TULE-sairaus ja opiskelen viimistä vuotta hakemallasi alalla. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suosittelen kanssa ottamaan yhteyttä hakutoimistoon ja kouluihin, mihin oot hakenut. Ei siitä ainakaan haittaa ole. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...