Jump to content
MAINOS

Lävistyksen otto työharjoittelun aikana


iitulii

Recommended Posts

Olen työharjoittelussa päiväkodissa ja mietin voiko työharjoittelu jakson aikana ottaa lävistyksiä? Minulla on jo Kulmakoru, josta minulle ei ole työpaikalla sanottu mitään, mutta haluaisin ottaa nenäkorun. Vai kannattaisiko vain odottaa jakson päättymistä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mikset voisi. Ei harjoittelu/työpaikalla ole näihin mitään sanomista. Valmistaudu kuitenkin kulmien alta tuijottaviin vanhempiin ja paheksuviin ilmeisiin :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse ottaisin vasta harjoittelun jälkeen. Lävistyksen olisi hyvä saada parantua rauhassa, päiväkodissa nenä saattaa olla alttiina kolhuille. Toki nenänsä voi muutenkin kolauttaa johonkin mutta ajattelisin että päiväkodissa riski on suurempi. 
 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miulla tuli sellainen fiilis, että itse ottaisin harjoittelun jälkeen. Tämä nyt ei perustu mihinkään ohjeistukseen tai muuhunkaan, mutta kuvittelin itse tilanteeseen ja itse ottaisin harjoittelun jälkeen :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuri näin. Mikä kiire on ottaa lävistystä juuri nyt? Tätäkään ei tarvitsisi pohtia jos malttaisi odottaa harjoittelun loppuun. 

 

Lisäksi kuten aikaisemminkin todettiin niin jos kovasti on leikkiä niin tuore lävistys voi olla alttiina kolhuille ja onhan voihan harjoittelusta saada jonkun mikrobinkin ryömimään tuoreeseen lävistykseen herkemmin kuin koulun penkillä tai kotona. 

 

Mutta jos se pitää saada just ny, eikä sitä voi enää pitkittää niin miksi ei. Meneekö joku tarjous umpeen tms? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suosittelen odottelemaan. Tuore lävistys on aina infektioportti ja etenkin pienten lasten kanssa toimiessa tuppaavat esimerkiksi sylissä ollessaan laamimaan likaisilla kädillä yms. Sitäpaitsi lävistys vaatinee jonkinlaista hoitoa ainakin ensimmäisinä päivinä, ei varmaan vanhemissa kauheasti herätä luottamusta kun menet heitä portille vastaan ja uunituore lävistys vuotaa verta/kudosnestettä pitkin naamaa.. Aikoinaan omissa harjoitteluissa lh-koulun aikana oli koulun toimesta kielletty kaikki näkyvät lävistykset ja myös kaulakorut työturvallisuusriskeinä. Korvissa sai olla "nappikorvikset", muttei riippuvia. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...