Jump to content
MAINOS

keskiarvo hakiessa


tanjainen

Recommended Posts

Hei

Mitä teillä muilla ollut keskiarvo sairaanhoitajaksi hakiessa? Mulla ei mennyt ammattikoulu (lh) parhaalla mahdollisella tavalla elämäntilanteesta johtuen :( En varmaan pääse edes pääsykokeisiin hki:n metropoliaan kun se lähtöpistejuttukin muuttuui..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tuo keskiarvo riippuu ihan muista hakijoista ja heidän opintomenestyksestään, haetko syksy/kevät tai kuun asennosta taivaalla. Joskus pääsykokeisiin pääsee todella matalalla keskiarvolla ja joskus tarvitsee aivan tajuttoman kovan keskiarvon päästäkseen edes pääsykokeisiin. Riippuu ihan muiden hakijoiden tasosta. Tässä ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta millä pääsee ja millä ei.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Itsellä oli jotain päälle 2 keskiarvo hakiessa ja pääsykokeisiin pääsin. Sit vaan panostin pääsykoemateriaalin pänttäämiseen tosissani niin sisään pääsin. Kannattaa aina hakea! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ite pääsin TAMKiin keskiarvolla 2,36. Olin ilmeisesti viimeisimpiä ketkä pääsi kokeisiin. Kannattaa halea vähän kauemmaksikin opiskeleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mulla oli keskiarvo 2,6 mutta Tamkkiin en päässyt, tosin hainkin terveydenhoitajaks. 

​No yleisesti ottaen ne missä on vähiten aloituspaikkoja (ensihoitajat, kätilöt, terveydenhoitajat, rtg-hoitajat, fysioterapeutit jne..) ja paljon hakijoita niin nousee tuo pääsykokeisiin pääsyn keskiarvo aika korkeaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...