Jump to content
MAINOS

labra


jemppuu

Recommended Posts

MAINOS

Opiskelu on muuttunut netti-aikana. Täällä kysytään ja saadaan vastaukset eikä tarvitse sen kummemmin vaivautua etsimään tietoa. Onnea vaan!

Miten varmistat että saamasi tiedot ovat oikein?

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ei kai se oo tyhmä joka kysyy ja yrittää päästä helpommalla :D Teehän ite vaan omat koulutehtävät. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos koulussa on käyty (tai olette juuri käymässä) läpi näitä asioita, niin eikös vastaukset pitäisi alkaa tietää jo ihan itse? Olen itse lähihoitaja, ja aina välillä sitä törmää nuoriin vastavalmistuneisiin lähäreihin joilla tuntuu homma olevan aika lailla hakusessa vaikka tutkintopaperit onkin taskussa. Silloin tulee mieleen, että onko saatu opintopisteet kasaan ja näytöt läpi "vippaskonstein". Toki tällaisia tapauksia on kuitenkin aika vähän. Mietin myös, että miltä henkilöstä itsestään tuntuu jos ei sitten oikeassa työelämässä klaaraakkaan kaikkea mitä pitäisi - jos  esim. teoriatieto jostain tärkeästä asiasta puuttuu. Kyllä sairaan- ja terveydenhoitajalla nuo näytteenotot pitäisi olla hallussa, ja se onnistuu vain opiskelemalla/kotitehtäviä oikeasti tekemällä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...