Jump to content
MAINOS

Cv/ motivaatiokirje vaihtoon?


hikki

Recommended Posts

Hei,

 

Olisikohan täällä jollakin antaa vinkkiä mistä löytyisi hyvä pohja CV:lle, joka pitäisi olla siis englanniksi. KV- vaihdon hakuprosessissa sellainen vaaditaan. Kyselisin myös, jos joku voisi kertoa vinkkejä motivaatiokirjeen kirjoittamiseen, mitä asioita siinä olisi hyvä tuoda esille?

 

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei,

 

Olisikohan täällä jollakin antaa vinkkiä mistä löytyisi hyvä pohja CV:lle, joka pitäisi olla siis englanniksi. KV- vaihdon hakuprosessissa sellainen vaaditaan. Kyselisin myös, jos joku voisi kertoa vinkkejä motivaatiokirjeen kirjoittamiseen, mitä asioita siinä olisi hyvä tuoda esille?

 

Kiitos.

 

https://europass.cedefop.europa.eu/editors/fi/cv/compose siitäpä vaikka CV:n täyttelyä., valitse kieli sivupalkista englanniksi. Herää kuitenkin kysymys että eikö teillä koulussa ole jotain KV koordinaattoria jolta kysellä näitä? Tai tuutoreita jotka ovat vaihdossa olleet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vastauksestasi! Onhan meillä Kv koordinaattori koululla, mutta itse kun olen aikuisopiskelija ja teoriaopintoni suorittanut, ei tule koululla enää käytyä. Siispä omatoimisesti yritän nämä saada väkerrettyä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko tuo sitä Erasmusta varten? Ihan kamalia paineita ei siitä sitten tarvitse ottaa :)

Itse taisin laittaa googleen hakusanaksi motivation letter exchange student ja tuli jos jonkinnnäköistä kirjettä. Niistä sitten kyhäilin omani.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...