Jump to content
MAINOS

Irtisanoutuminen koeajalla?


Laila Lahtinen

Recommended Posts

Tulipa vaihdettua työpaikkaa. Kaupungilta yksityiselle, hölmö minä. Koeaikaa kulunut 1,5 kk ja kaikenlaisten firmasta aiheutuvien juttujen, mm. miehityksen pienentäminen radikaalisti, takia olen ihan kypsä. No, jos nyt irtisanoudun, olenko mustaleimattu lopuksi ikääni vai ? Kellään kokemuksia. Onko koeajalla irtisanoutunut työtönloppuikänsä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Siihen samaan firmaan ei varmaan takaisin tartte enää hakea, mutta miten se irtisanoutuminen ketään muuta kiinnostaisi? Korkeintaan osoittaa että olet kiinnostunut työn laadusta yms positiivista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...
Vieras: sairaanhoitaja

sehän on ihan lakisäätesitä joko työntekijä saa sanoutua itse irti tai työantaja saa sanoa työtekijän irti sehän on ihan ok.Ehkä seuravassa haastattelussa saat selitellä miksi?

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Kyllä mä oon ottanu lopputilin omasta aloitteestani jo useampaankin otteeseen lyhyen hoitajan urani aikana, ei sen varjolla jätetä palkkaamatta. Nykyaikana on luonnollista ja osin jopa suotavaa vaihdella paikkoja, kun siltä tuntuu. Yhteen noista paikoista jopa palasin sitten myöhemmin tekemään keikkavuoroja.

 

Siinä kohtaahan se on kyseenalaista, kun työnantaja päättää työsuhteen, varsinkin jos niin käy toistuvasti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valitettavasti jäin firmaan töihin, kun en jaksanut uutta paikkaa aktiivisesti alkaa hakea. Palkka on huonoin mahdollinen, G17, työvuorolistat syvältä, perheellisille annetaan hyvät vapaat ja hyvät vuorot. Ja selityksiä löytyy joka asiaan, tosi kummallisia. Esim. kolmen viikon listassa ei ollut yhtään kokonaista viikonloppua vapaata johtuen siitä, että toiveeni kolmen päivän peräkkäisestä vapaasta toteutui, ko. listassa oli kuitenkin kaksi arkipyhävapaata... Jne. En suosittele E alkuista yksityistä jättifirmaa kenellekään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...