Jump to content
MAINOS

Ensihoitajia aseella uhanneen epäillään itse soittaneen ambulanssin


Reportteri

Recommended Posts

Ensihoitajia uhattiin aseella varhain tänä aamuna Kuopiossa. Hätäilmoituksen mukaan mies oli loukannut itseään kaatumisen yhteydessä Petosen kaupunginosassa. Kohteessa ensihoitajat löysivät maassa makaavan naamioituneen miehen, joka nousi välittömästi ylös ja uhkasi ensihoitajia pitkäpiippuisella aseella.

 

Ensihoitajat pakenivat välittömästi paikalta ambulanssilla. Pakomatkalla ambulanssi osui leikkipuiston rakenteisiin ja jäi jonkun matkaa ajettuaan kiinni maastoon. Ensihoitajat jatkoivat pakenemista juosten.

 

Poliisipartiot havaitsivat tapahtumapaikan läheisyydessä miehen, joka otettiin kiinni tekoon epäiltynä. Asiaa selvitettäessä poliisi otti kiinni myös kaksi muuta miestä, joita epäillään osallisuudesta tapaukseen. Kiinniotetut ovat noin 20-vuotiaita paikkakuntalaisia miehiä. Poliisi epäilee, että aseella uhkaillut mies oli itse soittanut ambulanssin tapahtumapaikalle.
 

Lähde: Poliisi 1, 2

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No niin, nyt sopiva rangaistus olisi vankeuden lisäksi se, ettei näille "sankareille" seuraavaan viiteenkymmeneen vuoteen lähetetä ambulanssia, poliisia, sosiaalipäivystäjää tai pelastuslaitosta jos sattuvat vielä hätäkeskukseen soittamaan syystä tai ilman. Siinä sitten saisivat itse tilanteesta omin voimin selvitä. Voisivat sitten miettiä, että oliko tuo tempaus sen arvoista.

 

Mistä näitä "sankareita" oikein tulee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä näitä "sankareita" oikein tulee?

No ei se vaadi kuin ryyppäämistä/narkkaamista/psyyken ongelman, että tuollaisen tempun keksii tehdä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...